Empresa Digital i Tecnologies de la Informació

La Transformació Digital, és el procés pel qual les empreses reorganitzen els seus mètodes de treball i estratègies, per obtenir més beneficis gràcies a la implementació de les noves tecnologies.

ERP

(Enterprise Resource Planning)

 

Un sistema ERP típic preveu la producció, l’inventari, la distribució, els enviaments, les factures, la comptabilitat, les demandes, les entregues, els pagaments, etc. En realitat, un sistema ERP òptim consisteix en la integració de tots aquests i altres elements en allò que s’anomena back office.

Prestacions d’un ERP:

  • Facilitar i agilitzar la gestió de tots els processos de l’empresa.
  • Reutilitzar tota la informació, i estalviar temps i errors als usuaris en la gestió del negoci.
  • Accedir a tota la informació de manera fiable, precisa, oportuna i amb integritat de totes les dades.
  • Compartir la informació de manera fiable, precisa, oportuna i amb integritat de totes les dades.
  • Compartir la informació simultàniament amb tots els membres de l’empresa i avaluar el negoci.

CRM

(Customer Relationship Management)

Un CRM és una solució de gestió de les relacions amb clients, orientada normalment a gestionar tres àrees bàsiques: la gestió comercial, el màrqueting i el servei postvenda o d’atenció al client.

L’ús d’un CRM forma part d’una estratègia orientada al client en la qual totes les accions tenen l’objectiu final de millorar l’atenció i les relacions amb clients i potencials. L’eina CRM i l’orientació al client proporcionen resultats demostrables, tant per disposar d’una gestió comercial estructurada i que potencia la productivitat en les vendes com per oferir un coneixement profund del client que permet plantejar campanyes de màrqueting més efectives.

Les funcions d’atenció al client d’una eina CRM potencien més la fidelització i satisfacció dels clients, la qual cosa té un impacte molt positiu en termes de vendes recurrents i creuades.

Una solució CRM permet dirigir i gestionar de forma més senzilla les campanyes de captació de clients i de fidelització. Gràcies al CRM es pot controlar el conjunt d’accions realitzades sobre els clients o clients potencials, i gestionar les accions comercials a partir d’un quadre de comandaments detallat.

Contacte

Compliment amb la RGPD (Reglament General de Protecció de Dades)
Per complir amb la nova Llei de Protecció de Dades i que les teves dades estiguin fora de perill, has de llegir i acceptar les meves condicions legals.

  • Responsable: Impuls Econòmic
  • Finalitat de les dades: Respondre al missatge que m’enviï a través del formulari.
  • Legitimació: El seu consentiment que vulgui comunicar-se amb nosaltres.
  • Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en DonDomio
  • Drets: A qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.

Carrer Madrazo, 27, 2º 4ª
08006 Barcelona

+34 93 218 20 06
+34 679 196 565
info@impulseconomic.cat

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies